penktadienis, spalio 19, 2012

Piešiame ant akmenukų

Buvo toks epizodas Izraelyje. Dar prieš išvažiuojant į kelionę, visi baisiausiai gyrė Negyvosios jūros purvus ir baisiausiai priesiekinėjo parsivežti, kiek įmanoma daugiau – na, neva pati geriausia kosmetikos priemonė ir visa kita. Ir kuo labiau artėjom prie kelionės, tuo labiau mano apetitas tiems purvams augo. Taigi, jeigu iš pradžių galvojau, kad parsivešiu mažą indelį, baigėsi tuo, kad į kelionę prie Negyvosios jūros jau tempiausi tris tokias visai nemažas plastmasines dėželes. Vos tik pamatė Nerijus mus su Viktorija tuos indus į mašinos bagažinę bekraunančias, iš karto pradėjo bumbėti. Iš pradžių norėjo, kad net neprisileisčiau minties apie galimybę vežtis namo purvą: “Tik jau nesakyk, kad šitas dėžes tempsi prie jūros ir krausi purvą!”. Kai pamatė, kad ši taktika nelabai veikia, griebėsi kitos: „Gali krautis purvą, jeigu taip jau nori pasižaisti, bet tik jau net nemanyk, kad tempsim viską į Lietuvą“ (taip, žinoma – man Izraelyje labiausiai purvas ir reikalingasJ). Viktorija iš pradžių susiparino ir šiek tiek išsigando, kad dirbame perniek i kad tikrai niekas neleis man purvo vežtis, bet tik šnipštelėjau jai, kad nekreiptų dėmesio. Ir iš tikrųjų, kaip ir tikėjausi, neužilgo grasinimai perėjo į trečią stadiją: „Pati ir tampysi lagaminus. Tik jau negalvok, kad aš juos nešiosiu“. O šita stadija, nors ir skamba baisiai, iš tikrųjų reiškia, kad Nerijus jau pasidavė ir suprato, kad vis tiek kitaip nebus ir laikysiuos savo.
 
Tad, kaip jau turbūt įtariat, purvus aš parsitempiau. Visas suplanuotas dėželes. Dar neišpakavau ir nepradėjau jų naudoti, bet tikrai žinau, kas tuo purvu džiaugsis gavęs dovanų.
 
O apie Nerijaus bumbėjimus užsiminiau todėl, kad bebumbėdamas jis man priminė vieną dalyką: akmenis, kuriuos tempėm nuo jūros. Prisiminė jis juos ne šiaip sau, o dėl to, kad situacija su purvu jam kitą situaciją priminė: prieš gerus metus buvau tiek užsikabliavus už idėjos piešti su vaikais ant akmenų, kad pailsėję prie Baltijos jūros į Vilnių tįsėme tokį gerokai didelį maišą plokščių akmenų. Na, turbūt nesunku suvesti, kodėl tuos akmenis prie Negyvosios jūros prisiminė Nerijus: parsivežusi juos nuo jūros, taip nei karto to maišo ir nepradariau. Todėl man besemiant purvą į dėžes, šitie akmenys ne tik kad buvo prisiminti, bet ir buvo pagrasinta juos išmesti vos tik grįžus namo. Bet labai gerai, kad jis juos prisiminė. Ir man priminė. Nes ir pati buvau pamiršus. Todėl dabar vos grįžus išverčiau garažą aukštyn kojom, suradau tą savo užmestą maišiuką su akmenim, ir – su vaikais pasiraitojom rankoves darbui. 
Rezultatas: ne tik puikiai praleistas laikas (jėj, kiek seniai jau su vaikais darbelių nedariau!!!), bet ir turim dabar krūvą „velykinių akmenų“, kaip kad išsireiškė viena mergaitė darželyje. Rytoj eisime į lauką ir išpuošime jais kiemą.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą